Известие

Collapse
No announcement yet.

соленоид или вариятор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    а кабели ??? или лулите на свещите
    тях на око не можещ да ги видиш
    така гадаеха за проблема в ванто един следобед
    докато им кажа каде е щото аз хо открих след 6 месеца човъркане
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от WhitePower
      а кабели ??? или лулите на свещите
      тях на око не можещ да ги видиш
      така гадаеха за проблема в ванто един следобед
      докато им кажа каде е щото аз хо открих след 6 месеца човъркане
      Тоест при теб проблема с клатенето се оказа от кабел за свещ?
      Alfa Romeo 155 1.8TS
      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

      Comment


      • #18
        ммда прекъсваше неработеше добре докате не влезе в обороти
        70процента от клатенето е в запалителната система на автомобила
        другото е бензин и въздух да има
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от WhitePower
          ммда прекъсваше неработеше добре докате не влезе в обороти
          70процента от клатенето е в запалителната система на автомобила
          другото е бензин и въздух да има
          При мен не прекъсва, оборотите й стоят стабилни (максимално отклонение +-50).

          Стана от темата... Някой да я раздели

          Абе то е ясно, че ще я закарам на диагностика, но въпроса е, че много ме съмнява да открият проблема, тъй като вече си говорих с няколко души (не само с Alfa) и проблема не са го открили в нито един сервиз и карат така...
          Alfa Romeo 155 1.8TS
          Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

          Comment


          • #20
            при мен не само се калати леко мотора,ами работи ей така-тра тра тра тра
            Оборотите си стоят стабилни на оборотомера,но като звук се менят отвреме на време
            Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

            Comment


            • #21
              именно за това говоря защото оборотомера е малко инертен и не може да хване поклащанията на мотора
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment

              Working...
              X